Report of activity 2024
Pe 27 DEC 2024, Organizația de Management al Destinației Turistice Municipiul Tulcea a împlinit un an de când a obținut avizul legal de la MEAT. Și îți prezentăm în acest articol un scurt raport de activitate pentru anul 2024.
➊ Pe 10 APR a fost încheiat tot procesul birocratic, început încă din toamna anului trecut, dobândind personalitatea juridică.
➋ Pe 26 APR a fost lansat oficial noul brand turistic Tu și Tulcea, inclusiv primii vectori de promovare (pagina de Facebook și contul de Instagram).
➌ În perioada 26-28 APR a fost organizat împreună cu Primăria Municipiului Tulcea prima ediție a festivalului „Scrumbii de Florii”.
➍ Pe 20 MAI a fost lansat conceptul „Tulcea Walking Tour”. Au urmat apoi încă patru tururi ghidate prin oraș alături de Adrian Dan.
➎ Pe 29 MAI au fost distribuite primele pliante de promovare unităților de cazare din Tulcea (pliantul tip evantai).
➏ Pe 11 IUL a fost lansată oficial aplicația de mobil „Tu și Tulcea”, implicit versiunea web a acesteia.
➐ În perioada 25-28 IUL a fost găzduită o vizită de lucru la propunerea OMD Lunca Prutului din Rep.Moldova. Ulterior, acest schimb de experiență s-a materializat prin semnarea unui acord de colaborare.
➑ Pe 29 AUG a fost creată noua hartă turistică a Municipiului Tulcea (ediția 2024), distribuită în peste 3000 de exemplare atât membrilor din OMD, cât și altor unități de cazare din oraș, dar și muzeelor.
➒ În perioada 6-9 SEP OMD Tulcea a fost co-organizatorul Conferinței Naționale și Târgului Punctelor Gastronomice Locale din România, parte a Festivalului Ivan Patzaichin.
➓ În perioada 18-20 OCT a fost organizatorul primul infotrip de promovare cu bloggeri, jurnaliști și creatori de conținut.
Pe scurt, în acest prim an de existență am avut ca obiectiv crearea și consolidarea parteneriatului public-privat, realizarea și dezvoltarea brandului turistic, conceperea și distribuirea materialelor de promovare. Si pentru că am realizat ce ne-am propus, din 2025 focusul activității noastre se va muta gradual pe campanii de promovare și acțiuni de marketing.
ANUL 2024
- Dobândirea personalității juridice și încheierea întregului proces birocratic.
- Lansarea oficială a brandului turistic „Tu și Tulcea”.
- Organizarea Festivalului Gastronomic „Scrumbii de Florii” (Ediția I).
- Lansarea conceptului de tururi ghidate în zona istorică a orașului „Tulcea Walking Tour” (4 tururi).
- Distribuirea noilor pliante turistice unităților de cazare și muzeelor din oraș.
- Lansarea oficială a platformei online „Tu și Tulcea” (aplicație de mobil și site de promovare).
- Inițierea unui schimb de experiență cu OMD Lunca Prutului de Jos din Republica Moldova & Semnarea acordului de colaborare transfrontalieră.
- Crearea și distribuirea noii hărți turistice a orașului, într-un kit mai elaborat.
- Coorganizarea Conferinței Naționale a PGL-urilor, parte din Ivan Patzaichin Fest.
- Organizarea infotripului de promovare #TUsiTULCEA (Ediția I).
ANUL 2025
- Consolidarea parteneriatului public-privat prin cooptarea a 10 membri noi în OMD (34 în total).
- Crearea unei noi hărți turistice a orașului în format „in your pocket” și distribuirea acesteia în 5000 bucăți.
- Dezvoltarea brandului turistic în outdoor prin amplasarea panourilor cu harta turistică și cu indicațiile de orientare.
- Organizarea a 10+1 tururi pietonale gratuite sub conceptul „Tulcea Walking Tour”.
- Organizarea ediției a II-a a festivalului și infotripului „Scrumbii de Rusalii”.
- Intensificarea eforturilor de promovare în social media prin vectorii „Tu și Tulcea”.
- Dezvoltarea constantă a platformei online „Tu și Tulcea”.
- Întocmirea unui raport detaliat privind situația unităților de cazare din Tulcea și a colectării taxei de promovare turistică de la fiecare locație.
- Inițierea unui nou schimb de experiență cu Visit Oradea.
- Câștigarea Marelui Premiu pentru Tulcea & Delta Dunării la competiția națională „Destinația Anului 2025”.